به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال استان گلستان ، روز یکشنبه 21 آبان 1402 مدیر کل به همراه رییس حراست و مسئول روابط عمومی ثبت احوال استان گلستان با مراجعه به اداره ثبت احوال شهرستان مینودشت ، ضمن بررسی فرایندهای اجرایی بر ضرورت تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مردم و همچنین اجرا صحیح و بموقع پروژه سببی و نسبی تاکید کرد .
حمیدرضا مطیع مدیر کل ثبت احوال استان گلستان ضمن بررسی فرایندهای خدمت و گزارش کارشناسان اداره کل با سوالات و ابهامات کارکنان پاسخ گفت و نکاتی را برای بهبود عملکرد ارائه کرد.
مطیع در ادامه طی نشستی با کارکنان اداره ثبت احوال شهرستان مینودشت از زحمات و تلاش های آنان قدردانی کرد و گفت : کارها را با قدرت و برنامه ریزی منظم پی گیری و در صورت هرگونه سوال با مشورت و تعامل نسبت به رفع چالش ها اقدام نمایید.
مدیر کل ثبت احوال استان گلستان به تغییر نشانی پرداخت و اظهار داشت: برای موضوع تغییر نشانی با همکاری و تعامل و همدلی همه مسئولین و مردم و سایر نهادها مأموریت تغییر نشانی را به سرانجام برسانید.
وی در ادامه به ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی اشاره کرد و گفت: وقایع حیاتی باید در مهلت قانونی ثبت شود و در صورت عدم ثبت ، موضوع پی گیری و اینکه دلیل عدم ثبت آن چه بوده و براساس ارتباطات اشکالات آن رفع گردد.
مطیع در ادامه به موضوع آموزش اشاره کرد و گفت : در حین کار بهترین زمان آموزش است و اینکه می توان از تجربیات افراد با تجربه استفاده کرد و به کارها احاطه پیدا کرد.
در ادامه محسن بذرافشان رییس اداره حراست ثبت احوال استان گلستان به موضوع انتخابات ، عدم افشای اطلاعات اشخاص ، عدم استفاده از اموال دولتی اشاره کرد و دقت در این موضوعات را خواستار شد
مدیرکل به همراه رییس اداره حراست ثبت احوال استان و رییس اداره ثبت احوال شهرستان مینودشت با مراجعه به دفتر پیشخوان مینودشت روند خدمات در دفتر را مورد بررسی قرار داد و نکاتی را با رویکرد آموزشی ارائه کرد.